Tropy literatury i kultury popularnej

Miejsce wydania: Warszawa
Rok wydania: 2014
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Liczba stron: 357
ISBN: 978-83-61552-87-1
Cena: 35,00

Autorom tomu przyświeca idea tropu rozumianego zarówno w charakterze swoistego toposu, jak i śladu czy znaków obecności kultury popularnej w obszarach takich jak literatura, film, telewizja oraz Internet[...] To książka ważna i potrzebna, w istotny i nowatorski sposób rozwijająca szereg rozmaitych problemów i zjawisk kultury popularnej. To także, siłą rzeczy, książka interdyscyplinarna. Nie tylko stanowić może znakomite kompendium wiedzy dla studentów kulturoznawstwa, ale i dla innych kierunków humanistycznych. Trzeba wierzyć, że przekroczy ona akademickie ramy i trafi do tych wszystkich, którzy zainteresowani są kulturą popularną.

Z recenzji dr hab. Michała Januszkiewicza, prof. UAM

 

« wstecz

 

 

 

Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

ul. Nowy Świat 72, 00-330 Warszawa, tel. (22) 826-99-45, 6572-895, faks. (22) 826-99-45