Regulamin realizacji zamówień na książki Wydawnictwa Instytutu Badań Literackich PAN


1. Aby zamówić interesujący Państwa tytuł za pośrednictwem strony internetowej należy wybrać go w internetowym katalogu książek oferowanych w sprzedaży przez Wydawnictwo Instytutu Badań Literackich na stronie www.ibl.waw.pl.
Wyboru dokonują Państwo na stronie poświęconej konkretnemu tytułowi. Należy kliknąć link „Zamów" przy danym tytule. Aby obejrzeć zamówienie należy kliknąć link „Koszyk" (dostępny również na górze każdej strony), aby wysłać zamówienie należy kliknąć link „Zamów", wypełnić formularz zamówienia, a następnie klikając guzik "Zamów" wysłać zamówienie do nas.
2. Po przesłaniu prawidłowo wypełnionego zamówienia, Wydawnictwo Instytutu Badań Literackich zrealizuje je w ciągu 3 dni roboczych. Paczki na terenie kraju dostarczane są przez Korporację Kurierską (do 2 dni roboczych).
3. Za książki i przesyłkę płacą Państwo kurierowi (przesyłka za pobraniem).
4. Dostarczoną przez nas książkę mogą Państwo zareklamować, przesyłając ją na własny koszt do Wydawnictwa Instytutu Badań Literackich na adres: Nowy Świat 72, 00-330 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA", dołączając do niej dowód zakupu.
5. Reklamacji podlegają jedynie wady książki polegające na nieprawidłowym wydrukowaniu danego egzemplarza oraz uszkodzeniu mechanicznym powstałym podczas dostawy.
6. W przypadku uwzględnienia Państwa reklamacji, prześlemy Państwu inny egzemplarz tej samej książki, wolny od wad.
7. W przypadku, gdy Wydawnictwo IBL nie będzie mogło wymienić wadliwego egzemplarza, zwróci Państwu kwotę odpowiadającą cenie zakupu zareklamowanego egzemplarza.